Saturday, April 19, 2008

XPDC JELAJAH SELATAN MALAYSIA BERSAMA SEEGAR..



Assalamualaikum..pembaca blog sekelian, kali ini aku bawa anda bersama-sama ke selatan tanah air.Kita ber XPDC di Johor, Negeri Sembilan dan Pahang.Banyak pengalaman yang menarik di sepanjang xpdc ini.Ni lah pertama kali aku rasa free sikit.Kalau ikut jadual kerja betul-betul,alamat tak da harapan la nak rasa benda camni..mula-mula kami ke JB,malam baru sampai,lebih kurang 7 jam perjalanan dari Taiping.Tempat mula aku dan sahabat ku singgah di JB ialah sempandan Malaysia dan Singapura. Seronok juga sekali-sekali berXPDC macam ni.Tengok tempat orang.



Setelah selesai urusan di JB, esok petangnya aku ke Kota Tinggi.Aku minta maaf sebab tarikh dan waktu dalam gambar tu tak dibetulkan waktu ia di ambil..sepatutnya 16/04/2008 jam 10.45 malam..hehehe..tak sempat nak lawat muzium Kota Tinggi, tension-tension.

17/04/2008 4.23 pm

17/04/2008 4.26 pm


No comments: